stallmalmby

Alla inlägg den 24 maj 2010

Av Emma Rehnman Astergren - 24 maj 2010 12:25

Surrade med Susanne nu på förmiddagen, och vi är ju grymt taggade inför div 3 i dressyr, laget alltså, men vi behöver ju en tredje ryttare!!! Vem vill vara med??


Första omgången går i Skellefteå den 19 juni, sen är det Rk Sandgärdan om jag inte minns helt fel, och sista Surf. Brukar ha skitkul ,och inget slår ju att rida i lag, som är hur kul som helst.

Så om ngn känner sig sugen, hör av er:):):)

  


Sen har jag lusläst proppar och kommit fram till att det är rätt så lite tävlingar iår, så funderar starkt på att anmäla oss till Kramfors den 5 juni, vill dock gärna ha ngn att samåka med, och hoppas att Susanne är ledig och kan fara..Blir det så så åker vi den 4 och tävlar bara en dag.Vi har ju bröllopsdag den 6 juni, våran första, så kändes väl inte så rock ´n roll att fira den på en tävling 20 mil bort...

Sen kommer jag ju att missa årets event, kändishoppningen i Brån..Åke har ju legat i hård träning och såg verkligen fram emot det:)

Men inget är ju skrivet i sten, inte än iallafall.Sen är det 30-års kalas på kvällen den 5 men det hinner jag till, absolut, evig optimist:) Jag ska dit!


Blev en bejublad show igår då jag släppte hästarna i den lilla hage jag byggt..Ren lycka..:)


Fridens...

Ovido - Quiz & Flashcards