stallmalmby

Alla inlägg den 22 maj 2010

Av Emma Rehnman Astergren - 22 maj 2010 17:32

Vilken nice start på helgen, att tävla!!!


Sen att det går bra är ju givet ett plus!!!  


Hoppade två klasser igår, 0.95 och 1.05.Han var verkligt på g till första och studsade mkt, men en femteplacering blev det och jag är jättenöjd!! Kul oxå att fler Vännäs ekipage var placerade, grattis:)

I 1.05 var han lite lugnare, men två nedslag i grunden, det första var helt mitt fel, tog tillbaka honom för mkt till ett räcke, men andra vette tusan vad han hittade på.Skit samma jag fick en bra känsla iallafall.


Idag hoppade jag bara en klass, 1 metern, och lite mör i kroppen var han nog allt idag, kom absolut inte till god ridning på framhoppningen, och blev inte riktigt klar mot hindren, men tack Rebecca för hjälpen!! Ibland behöver man verklign ngn som petar på en! Dock kändes han lite loj...

Men ny häst inne på banan,taggade till och han kändes riktigt fin, och fick ett jämt flyt under hela ritten, och  vinst!!!! Kändes verkligen kanonkul, och är ju givetvis superglad och nöjd!!! Duktiga älskade Legomannen.....


Min bästaste storasyster var där och fotade igår, så har lite bilder...

Bra gick det även för Susanne och Lilleman, ett ned i 0.95 Bra jobbat!!!!


Tack Pernilla och Åke för mat och husrum! Alltid lika uppskattat!

                  



Nu blir det snart grillat, sen förhoppningsvis en lugn kväll!! Hoppas alla har en trevlig Lördagkväll!!    

Ovido - Quiz & Flashcards