stallmalmby

Alla inlägg den 4 januari 2011

Av Emma Rehnman Astergren - 4 januari 2011 10:51

Detta måste vara ngt slags rekord... Jag är så vansinnigt förkyld, detta är fjärde morgonen jag vaknar upp med feber, dock kan jag ju gå runt i huset utan att ramla ihop av trötthet...Så lite bättre är man väl:)

Har inte orkat rida, eller ens gå ut dom senaste tre dagarna, bara sovit, och kollat på tour the ski, som tur i oturen gått på tv! Tack snälla älskade Fredrik, och Agnes som hjälpt mig med min gula stjärna...

Om jag blir piggare under dagen ska jag nog ut och skritta, vill få frisk luft!

Huvva för detta fängelse i feber, snor,hostningar och matthet...Mina planer för detta lov, ja dom har ju verkligen blivit som jag tänkt  mig, mina mil i skidspåret, var blev dom av??


Ja ja, det är väl bättre att göra bort detta ordentligt, och sen bli frisk antar jag:)

    

Hubbe hade räkfrossa igår:)


Gott nytt år till alla:)   

Ovido - Quiz & Flashcards