stallmalmby

Alla inlägg den 7 januari 2011

Av Emma Rehnman Astergren - 7 januari 2011 17:57

Med risk för att låta som en liten ponnyunge, som sätter tofsar i sin hästs pannlugg, och skriver pållens namn hela tiden med hjärtan runt, så måste jag bara säga att jag älskar min häst, Legenden..

Han är perfekt för just mig, och tur är väl det!!! Är ju inte så många som känner honom, eller har ridit honom, och viss säkert har åsikter åt det ena eller det andra hållet(som tyvärr många i "ridvärlden" har) Men han ger mig glädje varje dag, han är min finaste vän!

Ja det var väl i princip det jag ville skriva, och få ur mig....Ehhmm ja med risk för att låta fånig då kanske men det skiter jag högaktningsfullt i!


                                                   



Ja kanske ska skriva nåt mer också...

Sjukdommen blir om än mkt lite, så bättre, men bara lite och jag är spyless...

Jävla förkylning rent ut sagt!!!!  :)  

Ovido - Quiz & Flashcards