stallmalmby

Alla inlägg den 8 januari 2011

Av Emma Rehnman Astergren - 8 januari 2011 12:26

Ja, vilken fin dag detta blev, har dock fortfarande inte tagit mig ut, men är på god väg..Ska ju bara kolla datorn lite..Nån som känner igen sig??  


Jätte nöjd över Legend igår, och över att mamma kunde köra oss, är ju inte riktigt fräch än och hästarna behövde skos, Claes var shysst och kunde komma med kort varsel till malmen, så vi drog ned hästarna och passade på att hoppa lite..Det var överfullt i ridhuset.. Milt sagt, och svårt när alla har en egen plan på hur dom ska rida, så övningen jag tänkt ut får bli nån annan gång.Hjälps ju inte och spelar inte så stor roll, fick skutta lite med honom och det är ju alltid fantastiskt kul!

Lite bilder från gårdagen....

                     


Alla dessa fina bilder är tagna av min storasyster Jenny Rehnman.


Matilda var med och fick hjälpa sin moster med att skritta av Legend:)

   Söööt:)


   Agnes och Räser hade sitt fina nya shabrak som har formen av Storbritanniens flagga, en julklapp från Jenny, Mange och Matilda, och av nån jävla konstig anledning kan jag inte ladda upp mer bilder just nu...Får återkomma med det...

Räser gick iallafall riktigt bra, och såg positiv ut!

Pernilla var ju också med med Cerio, och jag måste säga det, för var gång jag ser honom blir han bara finare och finare:) Pernilla gör ett kanonjobb som vanligt och Cerio hoppade riktigt bra!!!


Har ju inte heller lagt upp några bilder från Villes dop, Pernilla och Åkes son och våran gudson:)

  

Fina! Och Pernilla och Åke som slog till och gifte sig samtidigt:) men tro mig Porre, du kommer inte undan en möhippa ska du veta...Vänta bara!!;)  


Ville och jag...  


Blir irriterad på att jag inte får upp fler bilder, men få skita i det nu, och passa på att gå ut i det härliga vädret..

Känner mig faktiskt piggare idag, och har inte så ont i halsen längre, har dock konstant lock för öronen, och skulle behöva 15 liter näs spray...


Middag hos mamma ikväll, blir bra, säkert nån riktigt god mat:)

Trevlig helg på er alla!!

Ovido - Quiz & Flashcards