stallmalmby

Alla inlägg den 28 januari 2011

Av Emma Rehnman Astergren - 28 januari 2011 21:22

Härliga Fredag, bytt klassrum till ett jättemysigt. Min kompis Josefin klarade bodypumpen, hon filmade förra veckan:) Sååå glad för hennes skull!!!!!! BRA JOBBAT :):)

Lunch hemma då alla som jobbade i köket var magsjuka idag...HJÄLP! Tog 11 pepparkorn, tror det var nåt sånt man ska göra och hoppas att jag inte drabbas! På Söndag blir det nämligen pump och filmning igen, eftersom det inte gick vägen med kameran i Onsdags....

For iallafall ut och åkte skidor på västra med Fredrik, 1 mil blev det och jag stakade hela vägen...Fick slita ibland, rejält, men gav mig inte och jag känner mig nöjd.Har ju varit så fint väder idag!!!


Bakad pära till middag med sallad och älgkött, sen ut på en pigg Legoman..

Han blir alltid lite stissig då det blir förändringar i vädret, och givetvis även nu..Men stod mest i lätt sits och lät honom rulla på...Till slut slappnade han av!




  Finaste hjärtat!

  


Nu blir det lugnt resten av kvällen!! Hoppas alla har en bra helg!!

Ovido - Quiz & Flashcards