stallmalmby

Alla inlägg den 12 januari 2011

Av Emma Rehnman Astergren - 12 januari 2011 07:22

Att det ska ta sån tid, att bli riktigt frisk.Mådde helt ok i Måndags, men nu kan jag knappt svälja så ont i halsen har jag.

Måste nog dra till vårdis och se om man kan få sig några medicanment.Detta går inte, kan inte äta, och knappt prata.Fredrik är också riktigt dålig nu till råga på allt...Ja huvvaligen.


Har en konditionstestledar utbildning på skolan, fantastiskt kul, men hade ju inte skadat om man hade vart lite piggare!


Legend fick vila igår, gick skola till halv sju och kom inte hem förrän strax före åtta, men noll energi kvar. Underligt är ju då att man ändå inte kan sova? Fast jag skyller på halsen, den ställer till det rejält nu....


Vilket roligt inlägg detta blev till slut, ska avsluta med nåt positivt kanske..Hur det än kommer omkring så är det jätte roligt att ha börjat skolan igen, att få träffa alla underbara människor igen, och att få ha mer struktur i vardagen...


Hoppas alla får en bra dag, jag beger mig mot Vindeln, och får helt enkelt inse det faktum att jag får vara tyst idag..(kanske lika så bäst) :):) Och äta flytande föda!!!


Ovido - Quiz & Flashcards