stallmalmby

Alla inlägg den 26 januari 2011

Av Emma Rehnman Astergren - 26 januari 2011 21:23

Hmm, ja det blir inte alltid som man tänkt sig.



Filmade ju bodypumpen idag, och allt kom ej med på skivan, mer än halva näst sista och sista låtarna, borta!! Skivan skulle räcka i 60 min, men icket, la av efter typ 55-56 minuter...CRAP!!!!!!

Men det var skitkul, även om jag hade några nervös missar nån gång, tittade på kameran och kom av mig..Löjligt, men kom tillbaka bra, men blir väl aldrig nöjd antar jag.Samma lika med tekniken blev det för Isabelle.. Fick inte heller med hela passet.. Men sånt som händer, och kanske hände av nån anledning, vi filmar om förhoppningsvis i helgen redan! Känns ändå surt.


Hade dock ett gympa pass här i byn som var enormt, BRA jobbat alla, ni är fantastiska!!


Nu gör jag kväll, klart slut.

Ovido - Quiz & Flashcards