stallmalmby

Alla inlägg den 3 april 2009

Av Emma Rehnman Astergren - 3 april 2009 10:00

Jösses säger jag bara... Mina magmuskler känns av idag:) Träningen gick ok, jobbade med förvänd öppna, och öppna.Förbannat vad jobbigt;) avslutade den med att rida igenom B:1.. Kändes väl sådär... Men jag är bara otränad!!!! Vi kämpar vidare helt enkelt!

Agnes och Räser hängde också på och Räser tyckte det var oerhört jobbigt, men nyttigt och lillasyrran var helnöjd.Skönt!Tyvärr blev bilderna crap, jättemörka:(

Spöregnade hela dagen igår, så städade sadelkammaren, och hela stallet egentligen.. Och inne bakade jag och stod i..Var mysigt, att ge sig tid att städa och greja i lugn och ro.

Jo höll på att glömma, Pernilla har fixat en sadel att prova på Grynet, en Frank Baines, hoppsadel,mörkbrun och jättefin.Tyvärr så passade den inte.Men tog med mig den igår för att prova på Amigisen, och på Räser... Förväntningarna var höga, men icket att den ville passa riktigt 100%. Måste hitta en sadel snarast till Amigo, tycker inte att min Zaldi ligger bra alltså. Sadelutprovaren Sonja från Wången skulle komma upp igen, absolut före midsommar trodde hon, men herregud vad länge kvar.......!! 

Idag blir det att åka in till Umeå för att glutta på nationella hopptävlingarna som är där, men Simba och Pernilla...Känns kul, vet ju dock att jag kommer att bli grymt hoppsugen.. Men so be it:) 

Ovido - Quiz & Flashcards