stallmalmby

Alla inlägg den 8 april 2009

Av Emma Rehnman Astergren - 8 april 2009 08:45

Jäklar anamma vad tiden går fort, och vad lite man tycks hinna. Har haft en jätte trevlig helg iallafall. Var och kikade på hippos nationella tävlingar och på min duktiga kompis Pernilla.. Snygga rundor och nån placering knep hon allt:) Hade kunnat vara där hela helgen.. Och hoppsugen var bara förnamnet på vad jag blev...

Men icket.. Jag och Freddy skulle till Ö-vik för att hälsa på Sofie, Fredriks kusin och hennes man Peter.. Dom håller på att bygga hus.. Så vansinnigt fint det kommer att bli.Helt makalöst:) Vi fick dundergod mat och hade jättetrevligt..Peter och Sofie har århundradets finaste katter Truls och Jum Jum.. Dom är så himla goa och fina...Birma, en sån kisse ska jag ha någon gång i mitt liv:)

Hur som helst så hade jag med mig Frank Bainsen som jag och Pernilla testat, skulle lämna tillbaka den. Och den trevliga kvinnan hade en annan sadel som jag gladeligen skulle få låna hem och testa.. En Prestige Paris. En underbar sadel...;) Hade inga större förhoppningar om att den skulle passa, sån tur har man aldrig.. Men dra mig baklänges.. Det gjorde den!!!!!!!!!!! Fast lite osäker är man ju alltid så skulle få låna den till efter helgen, så Porre och Simba kan ge mig en second åsikt..:) Har också äntligen införskaffat på ÖB världens bästa snabb rengörnings lappar till träns och dylikt.. Lether wipes, 19:- för en förpackning.. KUNG! 

Nu har jag döööö mycket att göra under ett par dagar. Vet inte riktigt hur jag ska hinna, men men, en sak i taget. Satt med en sån sak igårkväll till elva.. Många kuvert blev det:) Men till vad vet man aldrig..................:) 

Ovido - Quiz & Flashcards