stallmalmby

Alla inlägg den 13 april 2009

Av Emma Rehnman Astergren - 13 april 2009 17:03

Ja.. Nu har Amigo tävlat för första gången ever.. Den enorma höjden av 20 cm!!!! Shit pon frites.:) Han skötte sig jättebra, men var spänd som en solfjäder, men hittade inte på ngt dumt utan gjorde allt jättebra.. Var hur mycket folk som helst på läktaren som levde om jättemycket, men han höll sig på mattan:)Man måste ju börja någon stans och detta var kanon miljöträning för honom, och han var dööötrött sen när vi kom hem.. Så nu får han ett par dagars vila i solen!! Hjärngympa!

Igår var jag och Fredrik på Bränna hos Stefan och Ingrid och spelade spel, då Pernilla ringer och säger:Vi är på väg till er å hälsa på!! Sagt och gjort.. Åke och Porre, sedemera också Simba och Miggo dök upp här på Malmby 20 och fest blev det:) Har aldrig aldrig skrattat så mycket...Hade sååå vansinnigt roligt,som jag aldrig haft tror jag.. Härligt!!

Annars har påsken varit rätt lugn, middag i Mosjö med Jenny,Matilda, Magnus, Sixten och Katarina med familj, och Mamma och Lars så klart:)

har varit en kanon dag idag, och vi var bjudna på lunch hos Mamma och Lars tillsammans med min svärmor och svärfar,kanonmysigt. Nu väntar en långtur med Legenden in mot byn, sen myspys i soffan!!

Jo, Jenny min härliga syster har tagit bilderna på Amigo.. Visst är hon duktig:):) 

Ovido - Quiz & Flashcards