stallmalmby

Alla inlägg den 17 april 2009

Av Emma Rehnman Astergren - 17 april 2009 11:27

Herregud, vaknade imorse av att hela huset rörde sig.. Jösses vilken blåst...

Har en hel del att göra idag, ska städa, baka, smörja upp några grejor till imorgon, rida båda hästarna osv...Tävling i Skellefteå imorgon. Dressyr, första omg av Div 3. Känns jätteroligt, var ju så länge sen det tävlades nu, och på tal om det, måste gå igenom programmen ordentligt.. Oj oj..Hoppas på att min bästa Pernilla kommer ikväll, då kanske hon kan hjälpa mig:)

I Onsdags var jag ,Mamma och Agnes i stan för att shoppa loss lite. Köpte en ny telefon, äntligen, då min gamla trotjänare verkligen lagt av.Tyvärr

Hittade också allt som krävs för ett visst datum framöver..ÅÅÅÅÅÅ Är så glad över det, har varit lite nervös över att hitta exakt det jag vill ha...Skor, tyg osv..:) Say no more..

Var på Pegasus shoppen och hittade hur mkt som helst..Suck, men blev bara gummiband(till knoppning) och lite småsaker.. Hade kunnat handla upp hur mkt som helst....

Nu måste jag verkligen köra igång med dagen på allvar.. Wish us good luck tomorrow  hela laget:)

Ovido - Quiz & Flashcards