stallmalmby

Alla inlägg den 14 april 2009

Av Emma Rehnman Astergren - 14 april 2009 13:11

Vad underbart det är med sol. Man blir på mycket bättre humör helt klart! 

Fredrik, jag och Legend promenerade ned till bron igår (jag red) :) för att titta på svanarna, det har varit som mest ca 17 st där nere, och åbacken ned är inte nådig.. När vi kom ned fick vi se 1!!? hahaha ja vad säger man..Så det var bara att traska upp igen, både Fredrik och Legend blev svettiga.. Men inte jag..:)

Håller på att laga mat, och stöka på här inne, tror minsann jag ska bjuda Mamma,Lars och Ags på middag ikväll.. Det börjar vara läge:) Sen får det bli ridning för hela slanten, båda pållarna ska motioneras, Legend och jag ska ju tävla till helgen.....

Annars händer det grejer hela tiden.. Har äntligen med min kära mammas hjälp hittat ett tyg, *aaahh* som vi beställer från Stockholm..Att det ska vara så in i bänken svårt att hitta det man söker efter..Men Mamma hon fixar allt:)

Ne.. Hoppas fler än jag har det lika bra, i solen och med härliga underbara saker att se fram emot.... som min vän Porre brukar säga: Huuuj! 

Ovido - Quiz & Flashcards