stallmalmby

Alla inlägg den 24 april 2009

Av Emma Rehnman Astergren - 24 april 2009 20:56

Heldag med kurs för Agneta Aronsson från Strömsholm! Jätte mysig,sympatisk, och framförallt kunnig kvinna!

Inspiration behöver man verkligen, och hur får man det bättre än tillsammans med kunniga glada hästmänniskor...En instruktörs kurs, och egen ridning, och Legenden gick kanon bra.. Är mycket nöjd med honom, har vart en lååång dag, men det är det ju alla gånger värt!Hade med mig kameran, men jag glömde ju givet att ta kort...Jesus vad klantig man är!!!!


Amigo har sen ett par dagar tillbaka tappat en doja, och är rätt ömfotad, så han har fått vila.. Suck, vill verkligen rida honom, han gör ju så fina framsteg varje dag lillskiten:) men hovis kommer förhoppningsvis imorgon, så det är som det är...

Är trött, men lycklig... Älskar formligen att träna dressyr, hoppningen är ju given på en förstaplats, men dressyren är inte långt efter... ÅÅÅ hej och hå... Imorgon ska jag sitta speaker på en klubbdressyr hemma i Vännäs, så det blir en tidig morgon även då... Sova kan man göra nån annan gång:) Visst?

Nu ska jag äta en Plopp ställa mig i duschen,ta in hästarna och lägga mig på bädden.... Blir en höjdare:) So long!!!!! 

Ovido - Quiz & Flashcards