stallmalmby

Alla inlägg den 28 april 2009

Av Emma Rehnman Astergren - 28 april 2009 17:24

Idag är ingen vanlig dag, för idag fyller min underbara karl år! 29 bast!!

Har bakat hela dagen! Tårta, kakor osv. Brukar vanligtvis tycka det är kul att baka, men är inte helt 100% än, tyvärr.Så idag får vi fikabesök av en hel drös av folk...Kul!!

Annars har det regnat i ett par dagar, trist..När man leget sjuk gör det ju iochförsig inte så mkt, men nu när man äntligen ser ljuset i tunneln så vill jag sol.......

Legend och Amigo är typ skitigast i hela universum, Legend är en tacksam färg, så på honom syns det knappt, om man inte klappar på honom då såklart, men Amigo..Jösses...Han är numer Brun dassig i färgen!! Spelar ingen roll hur mkt jag borstar så är han ändå lite dammig...dvs lite brunaktig till färgen!! Kul!! Eller inte:) Nja, skit samma, han älskar ju att rulla sig och det får man ju ta,,, visst?:)

Nu ska jag byta om, måste klä mig lite mer snyggt än en trist t.shirt och mjukisbralla om det kommer folk hit, rida får jag göra ikväll!! In the moonlight..HAHAHA nåt i den stilen..:) 

Ovido - Quiz & Flashcards