stallmalmby

Alla inlägg den 8 augusti 2012

Av Emma Rehnman Astergren - 8 augusti 2012 21:19

Hos oss, eller rättare sagt hos och runt om kring mig ser det ut så här...

    Tv på hemma, OS såklart, och i bilen OS..OS hela tiden.Tycker det är så himla kul!! Även i stallet är det OS i radion som gäller.Jag är en OS nörd.

Idag har jag målat och målat på jobbet, gjort några dörrar vita och pysslat lite i övrigt..Sneak peak..

   

Jobbat Legendo med markarbete idag.Och han var väldigt arbetsam faktiskt.Det brukar han ju kunna vara, men extra idag. Massor av övergångar i både galopp och trav,  öppnor och slutor. Travbommar, upphöjda och sen en superövning för att få bättre koll på galoppen. Dom enklaste övningarna är ofta bland dom bästa.

Två bommar på böjt spår, upphöjda på den inre sidan, där 7,5 meter.Sen är det bara att rida två, tre eller fyra språng däremellan, riktigt bra och kul.Vänstersidan är ju lite knepigare, men han lossnade riktigt fint och kämpade på super.

 


Och sen blev det middag hos svärmor och svärfar, min kära svärmor fyller nämligen år idag:)

Gott med grillat och tårta! GRATTIS ännu en gång Gertrud!

 


 

Lina posar snyggt;)


Ne, nu åter till OS soffan, spännande värre:)

//E

Av Emma Rehnman Astergren - 8 augusti 2012 07:41

Ett litet inlägg innan jobbet för att bli av med ett litet begär jag har...Jag är en prylgalen människa, det hjälps inte:)



Vill ha en sån här:

    Eller möjligtvis en sån här..Liter osäker på blinget, men lite bling har väl aldrig skadat:)


Nån som har en svart i storlek 56 liggandes i ngt hörn, som ska sälja till en billig peng? Hör av dig om:):)!!

Ovido - Quiz & Flashcards