stallmalmby

Alla inlägg den 16 augusti 2012

Av Emma Rehnman Astergren - 16 augusti 2012 23:15

Skitdag, rent ut sagt! Inte ens solen hjälper ibland!! Blää! Men sängen kommer att göra sitt och när man sovit så blir det liksom nollställt igen:) imorgon är en ny dag!!!
Sen hoppas jag helgen blir alla tiders!!
God natt//E

Av Emma Rehnman Astergren - 16 augusti 2012 07:11

Åhh, fan vad länge sen jag var så här trött, höll inte på få upp ig själv ur sängen!! Men ser ut att bli en fin dag, så man får väl försöka piggna till ikapp med att solen lyser!  


Red igenom Lätt A programmet igår, och det kändes ok stundvis.Fick rida ett bra tag innan han lossnade, då han var väldigt spänd och pigg.

Ser verkligen fram emot helgen! ska bli så kul att träffa Sofie, Peter och barnen, sen hakar Emmeli på och sover över där även hon +att Ina och Legenden står bredvid varann på anläggningen! Sen är ju Susanne och Lillemannen med på Lördagen och rider, så tror och hoppas på en riktigt trevlig helg med goda vänner och släkt!! Däremot tävlingsmässigt så har jag inga förhoppningar på placering eller så, utan det kommer vara en nyttig erfarenhet för oss båda:)


Igår var Robert här och slog ut resterande del av våran åker, där hästarna inte betat alls denna sommar, plus hjäla vi har längre bort, så blir nog några balar till vintern ändå:) Tack Robert!!!

   


Har ju köpt en ny hjälm också!!!! Av den absolut bästa Elina jag känner;)

 

Fin, visst:)? Tack Elina för att jag fick köpa den!!!:)


Nu måste jag skärpa till mig, ska ju iväg och jobba! Måste dricka upp mitt te, och försöka skrapa ihop mig själv ordentligt... Vakna människa!!


Hoppas alla får en bra dag:)//E

Ovido - Quiz & Flashcards