stallmalmby

Alla inlägg den 9 augusti 2012

Av Emma Rehnman Astergren - 9 augusti 2012 21:21

Jobb hela dagen lång, men har ändå varit ut på en längre tur.Eller längre vet jag inte men tidsmässigt.Lång igångskritt och lång avskrittning och galopparbete emellan!

     


Pigg och glad häst kan få en på riktigt bra humör:) Och imorgon är det dressyrträning på schemat! Behövs, då jag anmält mig till en L:A nästa helg...   Ähh bara att tuta och köra  kan inte annat än gå jävligt dåligt:/


En av mina högsta drömmar(ja faktiskt) är att ngn trevlig person med hästintresse och helst egna hästar skulle flytta in i detta hus som ligger nån kilometer bortanför mig mot Bjurholmshållet..

        Till och med en egen liten mini mini sjö..:)

Just nu bor det bara ngn där periodvis, en jättetrevlig tant som heter Ulla, hon gillar djur men är tveksam till att hon införskaffar ngn häst haha:)

Lunch nöjet idag bestod av denna   Kunde helt enkelt inte låta bli:)

 

Regn och rusk så mycket vansinnigt idag så delar av ridbanan såg ut som sjöar!!


Ne, nu blir det OS, snart final 200 meter..Blake eller Bolt? Jag tror Bolt!! Vad tror ni??:)

//E


Ovido - Quiz & Flashcards