stallmalmby

Alla inlägg den 12 augusti 2012

Av Emma Rehnman Astergren - 12 augusti 2012 18:37

Det är ngt med havet som är väldigt speciellt, speciellt denna strand där jag var som liten! Känner faktiskt igen mig oerhört mkt mer än jag trott.
Minuset är att jag mår lite sisådär, förkyld och en släng av feber. Jo just det tillhörande huvudvärk kommer ju med på köpet! Men har vart på ett vattenpass mer inriktat för människor med dålig rygg, och en föreläsning (som jag trodde var ett träningspass) om core! Sas inget nytt, som vi inte tagit upp under tiden vi gick hälsocoach men duktig tjej och alltid bra med upprepning!
Var precis nere i receptionen för att kolla lite tågtider, och svär nästan på att jag sprang på en lorry medlem.. Ni som sett den kolossalt genomtänkta filmen Yrrol, så var det Claes Månsson , men kan ju haft heeeelt fel, stannade ju inte direkt och frågade, inte heller stirrade jag ut ögonen heller. Är en typisk svensk nörd!
Ja, imorgon är det hemfärd, och som den nörd jag är längtar jag hem. Är ju som helt ensam här! Nu vankas det iallafall middags buffé och imorgonbitti ser jag fram emot hotellfrukosten såklart!
Inte ens Fredrik ville prata i telefon en stund, då känns det illa! Synd att inte Lego eller Dante kunde prata, då skulle jag klistra fast en telefon vid deras öra:)
//E

Ovido - Quiz & Flashcards