stallmalmby

Alla inlägg den 13 augusti 2012

Av Emma Rehnman Astergren - 13 augusti 2012 18:37

Sitter och löser korsord, och utanför tågfönstret satt en man och åt en tiptop och drack kaffe med sin dalmatiner. Han gav sin totalt hängivna hund det godaste på glassen:) såg väldigt gulligt ut... Snart hemma, eller nu överdrev jag, tidigt imorgon bitti är jag i Umeå!! Härliga Norrland :)/ E

Av Emma Rehnman Astergren - 13 augusti 2012 12:10

...hem, ska bli skönt! Har det ok nu, då jag ligger på Skrea strand och myser! Doppat tårna i havet och snart kanske jag går och äter en glass:)
//E

Av Emma Rehnman Astergren - 13 augusti 2012 11:28

...hem, ska bli skönt! Har det ok nu, då jag ligger på Skrea strand och myser! Doppat tårna i havet och snart kanske jag går och äter en glass:)
//E

Ovido - Quiz & Flashcards