stallmalmby

Alla inlägg den 14 augusti 2012

Av Emma Rehnman Astergren - 14 augusti 2012 21:04

Skönt att vara hemma, det tål att upprepas.Har dock lite bilder som visar det underbara havet och det fantastiskt fina hotellet jag bodde på.

           

Hmm, önskar mig det bästa av två världar, dvs att ha havet och denna strand bakom hörnet!!:) Men jag vill helst inte flytta, att åka iväg är ju kul, men det visar bara mer på hur vansinnigt hemmakär jag är! Går bättre om Fredrik hakar på, då har man ju med sig en stor del av hemmet liksom, men ensam är ju inte så ofta man pyser iväg! Nyttigt, och kul att träffa nya bekantskaper!

Trist nog är jag lite risig, känner mig bättre nu ikväll dock, men igår tillbringade jag nästan hela dagen på Centralstation i Göteborg och var så knäckt att inte ens alvedonen hjälpte.Så illa faktiskt att jag gick runt lite i Nordstan, och köpte ingenting!! För en shoppinggalen människa som jag, säger det rätt mkt!

 


Lego har vilat i två dagar, då Fredrik inte ville rida då jag var borta, konstigt?;);):) Haha..Och nu var det en joggingtur som stod på schemat..Jo tjena. Säger inge mer än så!

   

Hmm, kul med en svettbobba! Tur man har rinnande vatten! Men han är för rolig min gule vän! Såg faktiskt ärligt glad ut att se mig då jag kom hem, galopperande kom han och var väldigt på, och riktigt så brukar han inte vara.Överglad att rida, och det är ju bara att vara tacksam att pållen är glad och arbetsam! Även om det jag vill är lite annorlunda än vad han ville just idag! Hans syn på dagen var att springa fortast möjligt, och får man inte det, så studsar man och/eller lägger iväg ngn bock! Ett gott skratt förlänger ju livet!


Nu är det lugnt läge som gäller och att umgås med min underbare man som tagit hand om hästarna på absolut bästa sätt, Tack älskling! Bådar gott inför helgen, då han nog får agera häst skötare åt både mig Susanne och Emmeli;) Eller vad säger ni??        

Av Emma Rehnman Astergren - 14 augusti 2012 08:36

Hemma!! Tåget försenat till Umeå , såklart! Heja sj! Sovit asdåligt då gänget i kupén bredvid hade fest till två/tre snåret, plus att dom som hoppade på i Stockholm inte riktigt hajade att ngn fler låg och försökte sova där inne! Högljudda klampade dom runt ett överdrivet tag... Men så är det ju, inte mkt att göra åt!
Nu blir det sova en stund innan det är dags att återgå till det normala! Tävling i helgen och livet hemma är ju bara underbart! Borta bra men hemma bäst stämmer verkligen!!
//:) E

Ovido - Quiz & Flashcards