stallmalmby

Alla inlägg den 4 oktober 2012

Av Emma Rehnman Astergren - 4 oktober 2012 20:59

Har aldrig haft så här många läsare under en dag på min blogg?!! Ja så kan det vara....



Här fortsätter eländet, tar det aldrig slut?

Har avanmält mig till tävlingen, först och främst känner jag mig ruggigt less med tanke på allt som hänt, trött är bara förnamnet..Sen var Lego liiiiite varmare i ett framben ikväll..Och på det benet en jääävligt lös sko... Det var droppen..  Fuck it.

Det kommer fler tävlingar, Claes skulle egentligen kommit å skott för ett par dagar sen, men är dyng förkyld.Hjälps ju inte. Han erbjöd sig dock att sko honom på morgonen på tävlingsdagen, väldigt snällt men .......


Först förkylningen, förra helgen, och nu ja.... Hatar att det inte blir som planerat!!!!!!!!!!!!!!!!!

Som tur är är min käre make hemma nu...Underbart:) Allt kommer lösa sig, men lider med min mamma...Tycker inte om att se dom man älskar må så här, tar verkligen på mina krafter. 



Har dock gjort ngt riktigt kul ikväll, lett en hälsokväll med prat om kost och hälsa följt av en cirkelträning för medarbetare på swedbank! Var jätte kul och hoppas alla duktiga deltagarna var nöjda:)!


Nu ska jag umgås med min nyss hemkomna man. Ser fram emot det, har saknat honom!


Toodels/E

Ovido - Quiz & Flashcards