stallmalmby

Alla inlägg den 13 oktober 2012

Av Emma Rehnman Astergren - 13 oktober 2012 18:56

Finns massor av saker jag tycker om, nyvässade pennor, våra stora fina björkar utanför huset,knaster under skorna, lukten av insidan av en ny bil, ljudet av hästar som mumsar hö...

Tycker dock inte om att bli tagen förgiven, hatar det. Punkt. Punkt.


Hmm, nej ju mer jag funderar så är det bland det värsta jag vet, tillsammans med att bli orättvist behandlad och att inte bli respekterad för den man är.


Har haft en lugn dag, red direkt på  morgonen och ångrar mig nästan, då jag är väldigt ridsugen just nu, får vänta tills imorgon.Har varit på loppis och fyndat ett mittemellan täcke till den gule för 150:-

Surrat med en av mina allra närmaste, vad skönt det är att ha vissa människor nära. Du vet vem du är, och du är en av dom allra bästa jag vet:):)



Nu ska jag åka ut och hälsa på min käre make ute i jaktstugan, och sen blir det att gå ut till dom fyrbenta! Blir nog en tidig kväll för mig idag, sängen känns lockande! Hyrde även några filmer på vägen hem från Vännäs, två komedier och en kärleksrulle som jag grinat till precis nu! Är skit fånig då det kommer till kärleksfilmer...Hopplös ska jag tilläga!!

Fikat igår btw var utan dess like!! Sara som fyller år och bjöd på alla godsaker är så himla duktig på att baka, gå gärna in på hennes blogg och kika lite på hennes underbara skapelser! Här är adressen: http://bakedbysara.blogspot.se/

//E


Ovido - Quiz & Flashcards