stallmalmby

Alla inlägg den 16 oktober 2012

Av Emma Rehnman Astergren - 16 oktober 2012 15:21

Vart man än tittar ut så är det vitt, vitt och vitt..Tyvärr misstänker jag att det inte kommer att ligga kvar..Utan kommer att bli ett jäkla slask bara!

I och med den nya vita världen hände ngt med mig..Poff sa det bara så fick jag en helt annan energi, blev så lycklig av ljuset ute! Mitt gamla go hart varit borta jättelänge, men nu jävlar är jag nog på g igen!

Har ridit en pigg Lego, inte det bästa underlaget, då det klibbar rätt rejält, men var ute strax över en timme och det var mysigt även om det var kallt och blött.Han är inne i en vedervärdig tid nu, med höst feelings och päls sättning, men biter ihop och rider vidare,det ger sig förhoppningsvis snart....;)

For sedan till gymmet och sprang lättare intervaller i 40 min, kändes mycket bättre än vad jag trott!! Nöjt fortsatte jag med lite bp, bara fyra låtar, men det fick räcka, misstänker att jag får sota för det hur som helst!


Nu har jag gjort morotsbiffar som blev gummiaktiga??!! Och en hallon smootie.Stallet är klart, och jobbet väntar!


Hoppas du kommit för att stanna energin, du är väldigt efterlängtad och mer än välkommen:) Nu hoppas i att förkylningen backar undan i ditt sällskap! Vi kommer att ha så kul ihop:):)



//E

Ovido - Quiz & Flashcards