stallmalmby

Alla inlägg den 11 oktober 2012

Av Emma Rehnman Astergren - 11 oktober 2012 22:17

Klagomuren här...

Torsdagar är långa dagar, jobb från tidiga morgon till sena kvällen.Precis kommit in efter att ha nattat hästarna och kommit hem från jobbet. Har haft sjukt ont i halsen hela dagen idag, huvva, hoppas det ger sig tills imorgon.

Huvet har kännts som en tung klump norr om axlarna och dunkat på ett otrevligt vis.


Hur som helst, detta kanske ni inte vet om mig...

-Tycker att hårt bröd smakar bättre än mjukt.

-Har vunnit en ölhävartävling(jag tycker INTE om öl) Är det tävling så är det.

-Böcker är oftast bättre än film, dock tar det fasligt mycket längre tid att läsa en bok, tyvärr.

-Fredrik var den första som jag pussade på, han var fem år och jag var fyra, i en snödriva utanför mitt hus i Örträsk.

-Har bott ett år i Norsjö, då jag gick i femman.

-Har flyttat hur många gånger som helst, och hoppas att jag slipper göra det igen.

-Äter jag valnötter får jag ont i svalget och i munnen.

-Då jag var liten trodde jag att anabola steorider var ett krig.Då jag var riktigt liten alltså;)

-Blev sjuk då jag föddes, och var väldigt liten, (vad hände?) fick ligga med slangar här och där i kuvös.

-Har i princip vuxit upp i en svart turne buss.Mamma och pappa hade ett band som hette Jubilee, och jag och Jenny hakade på i ur och skur.Sov som en stock bakom trummorna i helly hansen ställ och tutte i munnen.

-Har under flera års tid haft fler än ett jobb samtidigt, ett tag hade jag tre, ett på heltid och ett kvällsjobb och ett helgjobb.Då hade jag även två hästar...Huvva..

-Är jätte rädd för tryckluft, skit läbbigt av ngn konstig anledning.

-Gillar oftast att köra bil, kör många mil under ett år och det är ett underbart tillfälle att komma ner i varv och ta det lugnt.Kan ju inte göra annat, medans man tar sig från A till B.

-Sover med en jätteplatt kudde, alltså jätteplatt, har haft den så länge jag kan minnas och är helt ärligt rädd om den.



Oviktigt vetande a la carté. Nu väntar sängen, ska bli riktigt skönt.Snart helg och tror jag ska ta mig en tur till Vännäs på loppisen och kanske fynda ngn bra att ha grej!

//E

Ovido - Quiz & Flashcards