stallmalmby

Alla inlägg den 30 oktober 2012

Av Emma Rehnman Astergren - 30 oktober 2012 15:31

Valde verkligen rätt dag att fara iväg och rida i ett varmt och trevligt ridhus.Huvvaligen vilket skitväder! Eller fel dag, beror på hur man ser det, föret på vägarna idag är fan inge kul... men nu är det officiellt, jag är kär i våran nya bil, helt otroligt kung att dra med, och fick ju verkligen testa värsta tänkbara skitföret!

 

Missljudet hördes knappt, men det finns där, litet kluckande ljud då man kör sakta och svänger, och jag är verkligen ingen kunnig person vad det kommer till bilar, men som tur är finns det andra! Hoppas hoppas nu att när det ä'r fixat att den kommer att vara hel och utan problem länge framöver!

Legenden fick sig ett rejält pass idag, mycket mjukgörande övningar och sen mycket galopp, massor av övergångar öppnor och sidvärtsrörelser senare så kändes han riktigt fin!Känns bra att fått rida igenom honom rejält, får se om det blir läge fram emot helgen att fara och rida under tak igen!

Hade sen två massager, och det var ett bra tag sen jag masserade, och har nästan glömt hur kul jag tycker att det är, var oväntat roligt! Och så lättsamt att bara ta med sig bänken, den är faktiskt relativt lätt att bära!

 

Här är min bänk belamrad med förra årets julklappar, och ioch med det så kan jag bara säga att jag längtar som tusan till julen, den bästa tiden på året, utan tvekan!!!!

Detta vädret får mig att bli irriterad, vill att det ska se ut såhär:

 


Hittade en bild från i somras då jag var i Falkenberg och skrea strand, och visst känns det avlägset...

 


Nog om detta, nu har jag ätit middag, och ska snabbt nu byta om och fara och jobba, stallet är klart och det enda som fattas för att denna dag ska vara komplett är nog en löptur i solsken, men det skiter sig ganska rejält, ingen tid till att springa och ingen sol heller för den delen...



 

Halloween till helgen och en sån här står klar på bron, ganska mysigt:)

//E 

Ovido - Quiz & Flashcards